Jak postupovat při reklamaci
Balíme pečlivě každou sklenici, lahev a víčka. Přesto může někdy dojít k poškození zásilky v průběhu přepravy. V případě, že je doručená zásilka poškozená, nemusíte se obávat ji převzít. Reklamace poškozeného zboží obratem vyřešíme bez zbytečných prodlev. Každý požadavek řešíme v co nejkratším možném čase, ochotně a rádi tak, aby byl náš zákazník spokojen.
Reklamace zavařovacích sklenic a lahví s víčky se může týkat různých problémů, jako jsou:
✔ poškození během přepravy (z důvodu nešetrného zacházení s balíky při převozu přepravní službou, přestože je uvedeno „KŘEHKÉ“ a vše jde od nás pečlivě zabaleno)
✔ nesprávné uzávěry či sklo, ať už chybou našeho pracovníka (nikdo nejsme neomylný) nebo špatným výběrem zákazníkem
→ Zde je obecný postup, jak provést reklamaci ←
✔ Popište problém: Jasně a podrobně popište vadu nebo problém, se kterým se potýkáte. Uveďte, kolik kusů je vadných a jaké konkrétní vady byly zjištěny.
✔ Připravte fotografie: Zašlete nám, prosím, ihned po zjištění závady, na email fotografie vadných sklenic, lahví a víček. A sdělte nám číslo objednávky, případně přiložte dodací list.
✔ Řešení: Reklamaci vyřizujeme v nejbližší možné době. Po domluvě s vám vrácením peněz za poškozené zboží, popřípadě zasláním nové zásilky.
Pokud zákazník obdržel v zásilce zboží, které si neobjednal - zasíláme obratem správné zboží na naše náklady a zjednáváme zpětný svoz chybně zaslaného zboží.
Nevíte-li si s čímkoliv rady, určitě nám předem zavolejte a nalezneme společně nejlepší řešení!