Jak postupovat při reklamaci

OBR REKLAMACE ZÁKAZNÍK

 

Balíme pečlivě každou sklenici, lahev a víčka. Přesto může někdy dojít k poškození zásilky v průběhu přepravy. Reklamace rozbitého zboží není žádný problém, vše lze vzájemně hladce vyřešit bez zbytečných prodlev. Každý požadavek řešíme v co nejkratším možném čase, ochotně a rádi tak, aby byl náš zákazník spokojen.

 

Reklamace zavařovacích sklenic a lahví s víčky se může týkat různých problémů, jako jsou:

    poškození během přepravy (z důvodu nešetrného zacházení s balíky při převozu přepravní službou, přestože je uvedeno „KŘEHKÉ“ a vše jde od nás pečlivě zabaleno)

     nesprávné uzávěry či sklo, ať už chybou našeho pracovníka (nikdo nejsme neomylný) nebo špatným výběrem zákazníkem

 

 Zde je obecný postup, jak provést reklamaci 

 ✔    Popište problém: Jasně a podrobně popište vadu nebo problém, se kterým se potýkáte. Uveďte, kolik kusů je vadných a jaké konkrétní vady byly zjištěny.

    Připravte fotografie: Zašlete nám, prosím, ihned po zjištění závady, na email fotografie vadných sklenic, lahví a víček. A sdělte nám číslo objednávky, případně přiložte dodací list.

    Řešení: Reklamaci vyřizujeme v nejbližší možné době. Po domluvě s vám vrácením peněz za poškozené zboží, popřípadě zasláním nové zásilky.

Pokud zákazník obdržel v zásilce zboží, které si neobjednal - zasíláme obratem správné zboží na naše náklady a zjednáváme zpětný svoz chybně zaslaného zboží.


Nevíte-li si s čímkoliv rady, určitě nám předem zavolejte a nalezneme společně nejlepší řešení!